LAPORAN PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN JABATAN PERKHIDMATAN VETERINAR NEGERI KELANTAN BULAN DISEMBER 2021
Perkara |
Menepati Tempoh Masa |
Tidak Menepati Tempoh Masa |
Jumlah Dalam Siasatan |
Jumlah |
||
Jumlah |
% Jumlah |
Jumlah Tidak |
% Jumlah Tidak |
|||
(a) DVS menerima aduan dari Biro Pengaduan Awam (BPA) melalui MOA dan sesalinan maklumbalas dihantar kepada BPA/pengadu dalam tempoh 14 hari bagi aduan untuk makluman dan tindakan. |
|
|
|
|
|
|
(b) DVS menerima aduan atau pertanyaan melalui portal DVS (e-aduan) dan sesalinan maklumbalas dihantar terus kepada pengadu dalam tempoh 14 hari. |
|
|
|
|
|
|
(c) DVS menerima aduan melalui media cetak dan elektronik dan maklumbalas dihantar terus kepada media cetak dan elektronik dalam tempoh (1) hari bekerja aduan. |
|
|
|
|
|
|
(d) DVS menerima aduan atau pertanyaan melalui emel, telefon atau surat dan sesalinan maklumbalas dihantar terus kepada pengadu dalam tempoh (14) hari bekerja |
|
|
|
|
|
|
LAPORAN PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN JABATAN PERKHIDMATAN VETERINAR NEGERI KELANTAN BULAN NOVEMBER 2021
Perkara |
Menepati Tempoh Masa |
Tidak Menepati Tempoh Masa |
Jumlah Dalam Siasatan |
Jumlah |
||
Jumlah |
% Jumlah |
Jumlah Tidak |
% Jumlah Tidak Menepati |
|||
(a) DVS menerima aduan dari Biro Pengaduan Awam (BPA) melalui MOA dan sesalinan maklumbalas dihantar kepada BPA/pengadu dalam tempoh 14 hari bagi aduan untuk makluman dan tindakan. |
2 |
100 |
- |
- |
- |
2 |
(b) DVS menerima aduan atau pertanyaan melalui portal DVS (e-aduan) dan sesalinan maklumbalas dihantar terus kepada pengadu dalam tempoh 14 hari. |
3 |
100 |
- |
- |
- |
3 |
(c) DVS menerima aduan melalui media cetak dan elektronik dan maklumbalas dihantar terus kepada media cetak dan elektronik dalam tempoh (1) hari bekerja aduan. |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
(d) DVS menerima aduan atau pertanyaan melalui emel, telefon atau surat dan sesalinan maklumbalas dihantar terus kepada pengadu dalam tempoh (14) hari bekerja |
228 |
66 |
116 |
34 |
111 |
344 |
LAPORAN PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN JABATAN PERKHIDMATAN VETERINAR NEGERI KELANTAN BULAN OKTOBER 2021
Perkara |
Menepati Tempoh Masa /Standard Piagam Pelanggan |
Tidak Menepati Tempoh Masa /Standard Piagam Pelanggan |
Jumlah Dalam Siasatan |
Jumlah Perkhidmatan |
||
Jumlah Menepati Standard* |
% Jumlah Menepati Standard** |
Jumlah Tidak Menepati Standard* |
% Jumlah Tidak Menepati Standard** |
|||
(a) DVS menerima aduan dari Biro Pengaduan Awam (BPA) melalui MOA dan sesalinan maklumbalas dihantar kepada BPA/pengadu dalam tempoh 14 hari bagi aduan untuk makluman dan tindakan. |
2 |
100 |
- |
- |
- |
2 |
(b) DVS menerima aduan atau pertanyaan melalui portal DVS (e-aduan) dan sesalinan maklumbalas dihantar terus kepada pengadu dalam tempoh 14 hari. |
3 |
100 |
- |
- |
- |
3 |
(c) DVS menerima aduan melalui media cetak dan elektronik dan maklumbalas dihantar terus kepada media cetak dan elektronik dalam tempoh (1) hari bekerja aduan. |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
(d) DVS menerima aduan atau pertanyaan melalui emel, telefon atau surat dan sesalinan maklumbalas dihantar terus kepada pengadu dalam tempoh (14) hari bekerja |
228 |
66 |
116 |
34 |
111 |
344 |
LAPORAN PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN JABATAN PERKHIDMATAN VETERINAR NEGERI KELANTAN BULAN SEPTEMBER 2021
Perkara |
Menepati Tempoh Masa /Standard Piagam Pelanggan |
Tidak Menepati Tempoh Masa /Standard Piagam Pelanggan |
Jumlah Dalam Siasatan |
Jumlah Perkhidmatan |
||
Jumlah Menepati Standard* |
% Jumlah Menepati Standard** |
Jumlah Tidak Menepati Standard* |
% Jumlah Tidak Menepati Standard** |
|||
(a) DVS menerima aduan dari Biro Pengaduan Awam (BPA) melalui MOA dan sesalinan maklumbalas dihantar kepada BPA/pengadu dalam tempoh 14 hari bagi aduan untuk makluman dan tindakan. |
2 |
100 |
- |
- |
- |
2 |
(b) DVS menerima aduan atau pertanyaan melalui portal DVS (e-aduan) dan sesalinan maklumbalas dihantar terus kepada pengadu dalam tempoh 14 hari. |
3 |
100 |
- |
- |
- |
3 |
(c) DVS menerima aduan melalui media cetak dan elektronik dan maklumbalas dihantar terus kepada media cetak dan elektronik dalam tempoh (1) hari bekerja aduan. |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
(d) DVS menerima aduan atau pertanyaan melalui emel, telefon atau surat dan sesalinan maklumbalas dihantar terus kepada pengadu dalam tempoh (14) hari bekerja |
228 |
66 |
116 |
34 |
111 |
344 |
LAPORAN PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN JABATAN PERKHIDMATAN VETERINAR NEGERI KELANTAN BULAN OGOS 2021
Perkara |
Menepati Tempoh Masa /Standard Piagam Pelanggan |
Tidak Menepati Tempoh Masa /Standard Piagam Pelanggan |
Jumlah Dalam Siasatan |
Jumlah Perkhidmatan |
||
Jumlah Menepati Standard* |
% Jumlah Menepati Standard** |
Jumlah Tidak Menepati Standard* |
% Jumlah Tidak Menepati Standard** |
|||
(a) DVS menerima aduan dari Biro Pengaduan Awam (BPA) melalui MOA dan sesalinan maklumbalas dihantar kepada BPA/pengadu dalam tempoh 14 hari bagi aduan untuk makluman dan tindakan. |
2 |
100 |
- |
- |
- |
2 |
(b) DVS menerima aduan atau pertanyaan melalui portal DVS (e-aduan) dan sesalinan maklumbalas dihantar terus kepada pengadu dalam tempoh 14 hari. |
3 |
100 |
- |
- |
- |
3 |
(c) DVS menerima aduan melalui media cetak dan elektronik dan maklumbalas dihantar terus kepada media cetak dan elektronik dalam tempoh (1) hari bekerja aduan. |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
(d) DVS menerima aduan atau pertanyaan melalui emel, telefon atau surat dan sesalinan maklumbalas dihantar terus kepada pengadu dalam tempoh (14) hari bekerja |
228 |
66 |
116 |
34 |
111 |
344 |
LAPORAN PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN JABATAN PERKHIDMATAN VETERINAR NEGERI KELANTAN BULAN JULAI 2021
Perkara |
Menepati Tempoh Masa /Standard Piagam Pelanggan |
Tidak Menepati Tempoh Masa /Standard Piagam Pelanggan |
Jumlah Dalam Siasatan |
Jumlah Perkhidmatan |
||
Jumlah Menepati Standard* |
% Jumlah Menepati Standard** |
Jumlah Tidak Menepati Standard* |
% Jumlah Tidak Menepati Standard** |
|||
(a) DVS menerima aduan dari Biro Pengaduan Awam (BPA) melalui MOA dan sesalinan maklumbalas dihantar kepada BPA/pengadu dalam tempoh 14 hari bagi aduan untuk makluman dan tindakan. |
2 |
100 |
- |
- |
- |
2 |
(b) DVS menerima aduan atau pertanyaan melalui portal DVS (e-aduan) dan sesalinan maklumbalas dihantar terus kepada pengadu dalam tempoh 14 hari. |
3 |
100 |
- |
- |
- |
3 |
(c) DVS menerima aduan melalui media cetak dan elektronik dan maklumbalas dihantar terus kepada media cetak dan elektronik dalam tempoh (1) hari bekerja aduan. |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
(d) DVS menerima aduan atau pertanyaan melalui emel, telefon atau surat dan sesalinan maklumbalas dihantar terus kepada pengadu dalam tempoh (14) hari bekerja |
228 |
66 |
116 |
34 |
111 |
344 |
LAPORAN PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN JABATAN PERKHIDMATAN VETERINAR NEGERI KELANTAN BULAN JUN 2021
Perkara |
Menepati Tempoh Masa /Standard Piagam Pelanggan |
Tidak Menepati Tempoh Masa /Standard Piagam Pelanggan |
Jumlah Dalam Siasatan |
Jumlah Perkhidmatan |
||
Jumlah Menepati Standard* |
% Jumlah Menepati Standard** |
Jumlah Tidak Menepati Standard* |
% Jumlah Tidak Menepati Standard** |
|||
(a) DVS menerima aduan dari Biro Pengaduan Awam (BPA) melalui MOA dan sesalinan maklumbalas dihantar kepada BPA/pengadu dalam tempoh 14 hari bagi aduan untuk makluman dan tindakan. |
2 |
100 |
- |
- |
- |
2 |
(b) DVS menerima aduan atau pertanyaan melalui portal DVS (e-aduan) dan sesalinan maklumbalas dihantar terus kepada pengadu dalam tempoh 14 hari. |
3 |
100 |
- |
- |
- |
3 |
(c) DVS menerima aduan melalui media cetak dan elektronik dan maklumbalas dihantar terus kepada media cetak dan elektronik dalam tempoh (1) hari bekerja aduan. |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
(d) DVS menerima aduan atau pertanyaan melalui emel, telefon atau surat dan sesalinan maklumbalas dihantar terus kepada pengadu dalam tempoh (14) hari bekerja |
228 |
66 |
116 |
34 |
111 |
344 |
LAPORAN PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN JABATAN PERKHIDMATAN VETERINAR NEGERI KELANTAN BULAN MEI 2021
Perkara |
Menepati Tempoh Masa /Standard Piagam Pelanggan |
Tidak Menepati Tempoh Masa /Standard Piagam Pelanggan |
Jumlah Dalam Siasatan |
Jumlah Perkhidmatan |
||
Jumlah Menepati Standard* |
% Jumlah Menepati Standard** |
Jumlah Tidak Menepati Standard* |
% Jumlah Tidak Menepati Standard** |
|||
(a) DVS menerima aduan dari Biro Pengaduan Awam (BPA) melalui MOA dan sesalinan maklumbalas dihantar kepada BPA/pengadu dalam tempoh 14 hari bagi aduan untuk makluman dan tindakan. |
2 |
100 |
- |
- |
- |
2 |
(b) DVS menerima aduan atau pertanyaan melalui portal DVS (e-aduan) dan sesalinan maklumbalas dihantar terus kepada pengadu dalam tempoh 14 hari. |
3 |
100 |
- |
- |
- |
3 |
(c) DVS menerima aduan melalui media cetak dan elektronik dan maklumbalas dihantar terus kepada media cetak dan elektronik dalam tempoh (1) hari bekerja aduan. |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
(d) DVS menerima aduan atau pertanyaan melalui emel, telefon atau surat dan sesalinan maklumbalas dihantar terus kepada pengadu dalam tempoh (14) hari bekerja |
228 |
66 |
116 |
34 |
111 |
344 |
LAPORAN PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN JABATAN PERKHIDMATAN VETERINAR NEGERI KELANTAN BULAN APRIL 2021
Perkara |
Menepati Tempoh Masa /Standard Piagam Pelanggan |
Tidak Menepati Tempoh Masa /Standard Piagam Pelanggan |
Jumlah Dalam Siasatan |
Jumlah Perkhidmatan |
||
Jumlah Menepati Standard* |
% Jumlah Menepati Standard** |
Jumlah Tidak Menepati Standard* |
% Jumlah Tidak Menepati Standard** |
|||
(a) DVS menerima aduan dari Biro Pengaduan Awam (BPA) melalui MOA dan sesalinan maklumbalas dihantar kepada BPA/pengadu dalam tempoh 14 hari bagi aduan untuk makluman dan tindakan. |
2 |
100 |
- |
- |
- |
2 |
(b) DVS menerima aduan atau pertanyaan melalui portal DVS (e-aduan) dan sesalinan maklumbalas dihantar terus kepada pengadu dalam tempoh 14 hari. |
3 |
100 |
- |
- |
- |
3 |
(c) DVS menerima aduan melalui media cetak dan elektronik dan maklumbalas dihantar terus kepada media cetak dan elektronik dalam tempoh (1) hari bekerja aduan. |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
(d) DVS menerima aduan atau pertanyaan melalui emel, telefon atau surat dan sesalinan maklumbalas dihantar terus kepada pengadu dalam tempoh (14) hari bekerja |
228 |
66 |
116 |
34 |
111 |
344 |
LAPORAN PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN JABATAN PERKHIDMATAN VETERINAR NEGERI KELANTAN BULAN MAC 2021
Perkara |
Menepati Tempoh Masa /Standard Piagam Pelanggan |
Tidak Menepati Tempoh Masa /Standard Piagam Pelanggan |
Jumlah Dalam Siasatan |
Jumlah Perkhidmatan |
||
Jumlah Menepati Standard* |
% Jumlah Menepati Standard** |
Jumlah Tidak Menepati Standard* |
% Jumlah Tidak Menepati Standard** |
|||
(a) DVS menerima aduan dari Biro Pengaduan Awam (BPA) melalui MOA dan sesalinan maklumbalas dihantar kepada BPA/pengadu dalam tempoh 14 hari bagi aduan untuk makluman dan tindakan. |
2 |
100 |
- |
- |
- |
2 |
(b) DVS menerima aduan atau pertanyaan melalui portal DVS (e-aduan) dan sesalinan maklumbalas dihantar terus kepada pengadu dalam tempoh 14 hari. |
3 |
100 |
- |
- |
- |
3 |
(c) DVS menerima aduan melalui media cetak dan elektronik dan maklumbalas dihantar terus kepada media cetak dan elektronik dalam tempoh (1) hari bekerja aduan. |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
(d) DVS menerima aduan atau pertanyaan melalui emel, telefon atau surat dan sesalinan maklumbalas dihantar terus kepada pengadu dalam tempoh (14) hari bekerja |
228 |
66 |
116 |
34 |
111 |
344 |
LAPORAN PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN JABATAN PERKHIDMATAN VETERINAR NEGERI KELANTAN BULAN JANUARI 2021
Perkara |
Menepati Tempoh Masa /Standard Piagam Pelanggan |
Tidak Menepati Tempoh Masa /Standard Piagam Pelanggan |
Jumlah Dalam Siasatan |
Jumlah Perkhidmatan |
||
Jumlah Menepati Standard* |
% Jumlah Menepati Standard** |
Jumlah Tidak Menepati Standard* |
% Jumlah Tidak Menepati Standard** |
|||
(a) DVS menerima aduan dari Biro Pengaduan Awam (BPA) melalui MOA dan sesalinan maklumbalas dihantar kepada BPA/pengadu dalam tempoh 14 hari bagi aduan untuk makluman dan tindakan. |
2 |
100 |
- |
- |
- |
2 |
(b) DVS menerima aduan atau pertanyaan melalui portal DVS (e-aduan) dan sesalinan maklumbalas dihantar terus kepada pengadu dalam tempoh 14 hari. |
3 |
100 |
- |
- |
- |
3 |
(c) DVS menerima aduan melalui media cetak dan elektronik dan maklumbalas dihantar terus kepada media cetak dan elektronik dalam tempoh (1) hari bekerja aduan. |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
(d) DVS menerima aduan atau pertanyaan melalui emel, telefon atau surat dan sesalinan maklumbalas dihantar terus kepada pengadu dalam tempoh (14) hari bekerja |
228 |
66 |
116 |
34 |
111 |
344 |
LAPORAN PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN JABATAN PERKHIDMATAN VETERINAR NEGERI KELANTAN BULAN OKTOBER 2021
Perkara |
Menepati Tempoh Masa /Standard Piagam Pelanggan |
Tidak Menepati Tempoh Masa /Standard Piagam Pelanggan |
Jumlah Dalam Siasatan |
Jumlah Perkhidmatan |
||
Jumlah Menepati Standard* |
% Jumlah Menepati Standard** |
Jumlah Tidak Menepati Standard* |
% Jumlah Tidak Menepati Standard** |
|||
(a) DVS menerima aduan dari Biro Pengaduan Awam (BPA) melalui MOA dan sesalinan maklumbalas dihantar kepada BPA/pengadu dalam tempoh 14 hari bagi aduan untuk makluman dan tindakan. |
2 |
100 |
- |
- |
- |
2 |
(b) DVS menerima aduan atau pertanyaan melalui portal DVS (e-aduan) dan sesalinan maklumbalas dihantar terus kepada pengadu dalam tempoh 14 hari. |
3 |
100 |
- |
- |
- |
3 |
(c) DVS menerima aduan melalui media cetak dan elektronik dan maklumbalas dihantar terus kepada media cetak dan elektronik dalam tempoh (1) hari bekerja aduan. |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
(d) DVS menerima aduan atau pertanyaan melalui emel, telefon atau surat dan sesalinan maklumbalas dihantar terus kepada pengadu dalam tempoh (14) hari bekerja |
228 |
66 |
116 |
34 |
111 |
344 |