ungu   biru   turkois      
enms
A- A A+

Pencapaian Piagam Pelanggan DVS Kelantan

Tag SPLWK:

LAPORAN PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN JABATAN PERKHIDMATAN VETERINAR NEGERI KELANTAN BULAN DISEMBER 2021

Perkara

Menepati Tempoh Masa
/Standard Piagam Pelanggan

Tidak Menepati Tempoh Masa
/Standard Piagam Pelanggan

Jumlah Dalam Siasatan

Jumlah
Perkhidmatan

Jumlah
Menepati
Standard*

% Jumlah
Menepati
Standard**

Jumlah Tidak
Menepati
Standard*

% Jumlah Tidak
Menepati
Standard**

(a) DVS menerima aduan dari Biro Pengaduan Awam (BPA) melalui MOA dan sesalinan maklumbalas dihantar kepada BPA/pengadu  dalam  tempoh 14 hari bagi aduan untuk makluman dan tindakan.

(b) DVS menerima aduan atau pertanyaan  melalui  portal DVS (e-aduan) dan sesalinan maklumbalas dihantar terus kepada pengadu dalam tempoh 14 hari.

(c)    DVS    menerima    aduan melalui    media    cetak    dan elektronik dan maklumbalas dihantar terus kepada media cetak dan elektronik dalam tempoh  (1)  hari  bekerja aduan.

(d) DVS menerima aduan atau pertanyaan melalui emel, telefon atau surat dan sesalinan maklumbalas dihantar  terus  kepada pengadu dalam tempoh (14) hari bekerja

 

LAPORAN PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN JABATAN PERKHIDMATAN VETERINAR NEGERI KELANTAN BULAN NOVEMBER 2021

Perkara

Menepati Tempoh Masa
/Standard Piagam Pelanggan

Tidak Menepati Tempoh Masa
/Standard Piagam Pelanggan

Jumlah Dalam Siasatan

Jumlah
Perkhidmatan

Jumlah
Menepati
Standard*

% Jumlah
Menepati
Standard**

Jumlah Tidak
Menepati
Standard*

% Jumlah Tidak Menepati
Standard**

(a) DVS menerima aduan dari Biro Pengaduan Awam (BPA) melalui MOA dan sesalinan maklumbalas dihantar kepada BPA/pengadu  dalam  tempoh 14 hari bagi aduan untuk makluman dan tindakan.

2

100

-

-

-

2

(b) DVS menerima aduan atau pertanyaan  melalui  portal DVS (e-aduan) dan sesalinan maklumbalas dihantar terus kepada pengadu dalam tempoh 14 hari.

3

100

-

-

-

3

(c)    DVS    menerima    aduan melalui    media    cetak    dan

elektronik dan maklumbalas dihantar terus kepada media cetak dan elektronik dalam tempoh  (1)  hari  bekerja aduan.

-

-

-

-

-

-

(d) DVS menerima aduan atau

pertanyaan melalui emel, telefon atau surat dan sesalinan maklumbalas dihantar  terus  kepada pengadu dalam tempoh (14) hari bekerja

228

66

116

34

111

344

 

LAPORAN PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN JABATAN PERKHIDMATAN VETERINAR NEGERI KELANTAN BULAN OKTOBER 2021

Perkara

Menepati Tempoh Masa

/Standard Piagam Pelanggan

Tidak Menepati Tempoh Masa

/Standard Piagam Pelanggan

Jumlah Dalam Siasatan

Jumlah

Perkhidmatan

Jumlah

Menepati

Standard*

% Jumlah

Menepati

Standard**

Jumlah Tidak

Menepati

Standard*

% Jumlah Tidak

Menepati

Standard**

(a) DVS menerima aduan dari

Biro Pengaduan Awam (BPA) melalui MOA dan sesalinan maklumbalas dihantar kepada BPA/pengadu  dalam  tempoh

14 hari bagi aduan untuk makluman dan tindakan.

2

100

-

-

-

2

(b) DVS menerima aduan atau

pertanyaan  melalui  portal DVS (e-aduan) dan sesalinan maklumbalas dihantar terus kepada pengadu dalam tempoh 14 hari.

3

100

-

-

-

3

(c)    DVS    menerima    aduan

melalui    media    cetak    dan

elektronik dan maklumbalas dihantar terus kepada media cetak dan elektronik dalam tempoh  (1)  hari  bekerja aduan.

-

-

-

-

-

-

(d) DVS menerima aduan atau

pertanyaan melalui emel, telefon atau surat dan sesalinan maklumbalas dihantar  terus  kepada pengadu dalam tempoh (14) hari bekerja

228

66

116

34

111

344

 

LAPORAN PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN JABATAN PERKHIDMATAN VETERINAR NEGERI KELANTAN BULAN SEPTEMBER 2021

Perkara

Menepati Tempoh Masa

/Standard Piagam Pelanggan

Tidak Menepati Tempoh Masa

/Standard Piagam Pelanggan

Jumlah Dalam Siasatan

Jumlah

Perkhidmatan

Jumlah

Menepati

Standard*

% Jumlah

Menepati

Standard**

Jumlah Tidak

Menepati

Standard*

% Jumlah Tidak

Menepati

Standard**

(a) DVS menerima aduan dari

Biro Pengaduan Awam (BPA) melalui MOA dan sesalinan maklumbalas dihantar kepada BPA/pengadu  dalam  tempoh

14 hari bagi aduan untuk makluman dan tindakan.

2

100

-

-

-

2

(b) DVS menerima aduan atau

pertanyaan  melalui  portal DVS (e-aduan) dan sesalinan maklumbalas dihantar terus kepada pengadu dalam tempoh 14 hari.

3

100

-

-

-

3

(c)    DVS    menerima    aduan

melalui    media    cetak    dan

elektronik dan maklumbalas dihantar terus kepada media cetak dan elektronik dalam tempoh  (1)  hari  bekerja aduan.

-

-

-

-

-

-

(d) DVS menerima aduan atau

pertanyaan melalui emel, telefon atau surat dan sesalinan maklumbalas dihantar  terus  kepada pengadu dalam tempoh (14) hari bekerja

228

66

116

34

111

344

 

LAPORAN PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN JABATAN PERKHIDMATAN VETERINAR NEGERI KELANTAN BULAN OGOS 2021

Perkara

Menepati Tempoh Masa

/Standard Piagam Pelanggan

Tidak Menepati Tempoh Masa

/Standard Piagam Pelanggan

Jumlah Dalam Siasatan

Jumlah

Perkhidmatan

Jumlah

Menepati

Standard*

% Jumlah

Menepati

Standard**

Jumlah Tidak

Menepati

Standard*

% Jumlah Tidak

Menepati

Standard**

(a) DVS menerima aduan dari

Biro Pengaduan Awam (BPA) melalui MOA dan sesalinan maklumbalas dihantar kepada BPA/pengadu  dalam  tempoh

14 hari bagi aduan untuk makluman dan tindakan.

2

100

-

-

-

2

(b) DVS menerima aduan atau

pertanyaan  melalui  portal DVS (e-aduan) dan sesalinan maklumbalas dihantar terus kepada pengadu dalam tempoh 14 hari.

3

100

-

-

-

3

(c)    DVS    menerima    aduan

melalui    media    cetak    dan

elektronik dan maklumbalas dihantar terus kepada media cetak dan elektronik dalam tempoh  (1)  hari  bekerja aduan.

-

-

-

-

-

-

(d) DVS menerima aduan atau

pertanyaan melalui emel, telefon atau surat dan sesalinan maklumbalas dihantar  terus  kepada pengadu dalam tempoh (14) hari bekerja

228

66

116

34

111

344

 

LAPORAN PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN JABATAN PERKHIDMATAN VETERINAR NEGERI KELANTAN BULAN JULAI 2021

Perkara

Menepati Tempoh Masa

/Standard Piagam Pelanggan

Tidak Menepati Tempoh Masa

/Standard Piagam Pelanggan

Jumlah Dalam Siasatan

Jumlah

Perkhidmatan

Jumlah

Menepati

Standard*

% Jumlah

Menepati

Standard**

Jumlah Tidak

Menepati

Standard*

% Jumlah Tidak

Menepati

Standard**

(a) DVS menerima aduan dari

Biro Pengaduan Awam (BPA) melalui MOA dan sesalinan maklumbalas dihantar kepada BPA/pengadu  dalam  tempoh

14 hari bagi aduan untuk makluman dan tindakan.

2

100

-

-

-

2

(b) DVS menerima aduan atau

pertanyaan  melalui  portal DVS (e-aduan) dan sesalinan maklumbalas dihantar terus kepada pengadu dalam tempoh 14 hari.

3

100

-

-

-

3

(c)    DVS    menerima    aduan

melalui    media    cetak    dan

elektronik dan maklumbalas dihantar terus kepada media cetak dan elektronik dalam tempoh  (1)  hari  bekerja aduan.

-

-

-

-

-

-

(d) DVS menerima aduan atau

pertanyaan melalui emel, telefon atau surat dan sesalinan maklumbalas dihantar  terus  kepada pengadu dalam tempoh (14) hari bekerja

228

66

116

34

111

344

 

LAPORAN PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN JABATAN PERKHIDMATAN VETERINAR NEGERI KELANTAN BULAN JUN 2021

Perkara

Menepati Tempoh Masa

/Standard Piagam Pelanggan

Tidak Menepati Tempoh Masa

/Standard Piagam Pelanggan

Jumlah Dalam Siasatan

Jumlah

Perkhidmatan

Jumlah

Menepati

Standard*

% Jumlah

Menepati

Standard**

Jumlah Tidak

Menepati

Standard*

% Jumlah Tidak

Menepati

Standard**

(a) DVS menerima aduan dari

Biro Pengaduan Awam (BPA) melalui MOA dan sesalinan maklumbalas dihantar kepada BPA/pengadu  dalam  tempoh

14 hari bagi aduan untuk makluman dan tindakan.

2

100

-

-

-

2

(b) DVS menerima aduan atau

pertanyaan  melalui  portal DVS (e-aduan) dan sesalinan maklumbalas dihantar terus kepada pengadu dalam tempoh 14 hari.

3

100

-

-

-

3

(c)    DVS    menerima    aduan

melalui    media    cetak    dan

elektronik dan maklumbalas dihantar terus kepada media cetak dan elektronik dalam tempoh  (1)  hari  bekerja aduan.

-

-

-

-

-

-

(d) DVS menerima aduan atau

pertanyaan melalui emel, telefon atau surat dan sesalinan maklumbalas dihantar  terus  kepada pengadu dalam tempoh (14) hari bekerja

228

66

116

34

111

344

 

LAPORAN PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN JABATAN PERKHIDMATAN VETERINAR NEGERI KELANTAN BULAN MEI 2021

Perkara

Menepati Tempoh Masa

/Standard Piagam Pelanggan

Tidak Menepati Tempoh Masa

/Standard Piagam Pelanggan

Jumlah Dalam Siasatan

Jumlah

Perkhidmatan

Jumlah

Menepati

Standard*

% Jumlah

Menepati

Standard**

Jumlah Tidak

Menepati

Standard*

% Jumlah Tidak

Menepati

Standard**

(a) DVS menerima aduan dari

Biro Pengaduan Awam (BPA) melalui MOA dan sesalinan maklumbalas dihantar kepada BPA/pengadu  dalam  tempoh

14 hari bagi aduan untuk makluman dan tindakan.

2

100

-

-

-

2

(b) DVS menerima aduan atau

pertanyaan  melalui  portal DVS (e-aduan) dan sesalinan maklumbalas dihantar terus kepada pengadu dalam tempoh 14 hari.

3

100

-

-

-

3

(c)    DVS    menerima    aduan

melalui    media    cetak    dan

elektronik dan maklumbalas dihantar terus kepada media cetak dan elektronik dalam tempoh  (1)  hari  bekerja aduan.

-

-

-

-

-

-

(d) DVS menerima aduan atau

pertanyaan melalui emel, telefon atau surat dan sesalinan maklumbalas dihantar  terus  kepada pengadu dalam tempoh (14) hari bekerja

228

66

116

34

111

344

 

LAPORAN PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN JABATAN PERKHIDMATAN VETERINAR NEGERI KELANTAN BULAN APRIL 2021

Perkara

Menepati Tempoh Masa

/Standard Piagam Pelanggan

Tidak Menepati Tempoh Masa

/Standard Piagam Pelanggan

Jumlah Dalam Siasatan

Jumlah

Perkhidmatan

Jumlah

Menepati

Standard*

% Jumlah

Menepati

Standard**

Jumlah Tidak

Menepati

Standard*

% Jumlah Tidak

Menepati

Standard**

(a) DVS menerima aduan dari

Biro Pengaduan Awam (BPA) melalui MOA dan sesalinan maklumbalas dihantar kepada BPA/pengadu  dalam  tempoh

14 hari bagi aduan untuk makluman dan tindakan.

2

100

-

-

-

2

(b) DVS menerima aduan atau

pertanyaan  melalui  portal DVS (e-aduan) dan sesalinan maklumbalas dihantar terus kepada pengadu dalam tempoh 14 hari.

3

100

-

-

-

3

(c)    DVS    menerima    aduan

melalui    media    cetak    dan

elektronik dan maklumbalas dihantar terus kepada media cetak dan elektronik dalam tempoh  (1)  hari  bekerja aduan.

-

-

-

-

-

-

(d) DVS menerima aduan atau

pertanyaan melalui emel, telefon atau surat dan sesalinan maklumbalas dihantar  terus  kepada pengadu dalam tempoh (14) hari bekerja

228

66

116

34

111

344

 

LAPORAN PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN JABATAN PERKHIDMATAN VETERINAR NEGERI KELANTAN BULAN MAC 2021

Perkara

Menepati Tempoh Masa

/Standard Piagam Pelanggan

Tidak Menepati Tempoh Masa

/Standard Piagam Pelanggan

Jumlah Dalam Siasatan

Jumlah

Perkhidmatan

Jumlah

Menepati

Standard*

% Jumlah

Menepati

Standard**

Jumlah Tidak

Menepati

Standard*

% Jumlah Tidak

Menepati

Standard**

(a) DVS menerima aduan dari

Biro Pengaduan Awam (BPA) melalui MOA dan sesalinan maklumbalas dihantar kepada BPA/pengadu  dalam  tempoh

14 hari bagi aduan untuk makluman dan tindakan.

2

100

-

-

-

2

(b) DVS menerima aduan atau

pertanyaan  melalui  portal DVS (e-aduan) dan sesalinan maklumbalas dihantar terus kepada pengadu dalam tempoh 14 hari.

3

100

-

-

-

3

(c)    DVS    menerima    aduan

melalui    media    cetak    dan

elektronik dan maklumbalas dihantar terus kepada media cetak dan elektronik dalam tempoh  (1)  hari  bekerja aduan.

-

-

-

-

-

-

(d) DVS menerima aduan atau

pertanyaan melalui emel, telefon atau surat dan sesalinan maklumbalas dihantar  terus  kepada pengadu dalam tempoh (14) hari bekerja

228

66

116

34

111

344

 

LAPORAN PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN JABATAN PERKHIDMATAN VETERINAR NEGERI KELANTAN BULAN JANUARI 2021

Perkara

Menepati Tempoh Masa

/Standard Piagam Pelanggan

Tidak Menepati Tempoh Masa

/Standard Piagam Pelanggan

Jumlah Dalam Siasatan

Jumlah

Perkhidmatan

Jumlah

Menepati

Standard*

% Jumlah

Menepati

Standard**

Jumlah Tidak

Menepati

Standard*

% Jumlah Tidak

Menepati

Standard**

(a) DVS menerima aduan dari

Biro Pengaduan Awam (BPA) melalui MOA dan sesalinan maklumbalas dihantar kepada BPA/pengadu  dalam  tempoh

14 hari bagi aduan untuk makluman dan tindakan.

2

100

-

-

-

2

(b) DVS menerima aduan atau

pertanyaan  melalui  portal DVS (e-aduan) dan sesalinan maklumbalas dihantar terus kepada pengadu dalam tempoh 14 hari.

3

100

-

-

-

3

(c)    DVS    menerima    aduan

melalui    media    cetak    dan

elektronik dan maklumbalas dihantar terus kepada media cetak dan elektronik dalam tempoh  (1)  hari  bekerja aduan.

-

-

-

-

-

-

(d) DVS menerima aduan atau

pertanyaan melalui emel, telefon atau surat dan sesalinan maklumbalas dihantar  terus  kepada pengadu dalam tempoh (14) hari bekerja

228

66

116

34

111

344

 

LAPORAN PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN JABATAN PERKHIDMATAN VETERINAR NEGERI KELANTAN BULAN OKTOBER 2021

Perkara

Menepati Tempoh Masa

/Standard Piagam Pelanggan

Tidak Menepati Tempoh Masa

/Standard Piagam Pelanggan

Jumlah Dalam Siasatan

Jumlah

Perkhidmatan

Jumlah

Menepati

Standard*

% Jumlah

Menepati

Standard**

Jumlah Tidak

Menepati

Standard*

% Jumlah Tidak

Menepati

Standard**

(a) DVS menerima aduan dari

Biro Pengaduan Awam (BPA) melalui MOA dan sesalinan maklumbalas dihantar kepada BPA/pengadu  dalam  tempoh

14 hari bagi aduan untuk makluman dan tindakan.

2

100

-

-

-

2

(b) DVS menerima aduan atau

pertanyaan  melalui  portal DVS (e-aduan) dan sesalinan maklumbalas dihantar terus kepada pengadu dalam tempoh 14 hari.

3

100

-

-

-

3

(c)    DVS    menerima    aduan

melalui    media    cetak    dan

elektronik dan maklumbalas dihantar terus kepada media cetak dan elektronik dalam tempoh  (1)  hari  bekerja aduan.

-

-

-

-

-

-

(d) DVS menerima aduan atau

pertanyaan melalui emel, telefon atau surat dan sesalinan maklumbalas dihantar  terus  kepada pengadu dalam tempoh (14) hari bekerja

228

66

116

34

111

344

Kod Qr

dvs kel2

Kaunter Pelawat

Today175
Yesterday296
This week2263
This month175
Total126518

2024-12-01

Waktu Operasi

WAKTU OPERASI PEJABAT :
Ahad - Rabu : 8:00 AM - 5:00 PM
(Rehat 1:00 PM - 2:00 PM)

Khamis : 8:00 AM - 3:30 PM
(Rehat 1:00 - 2:00 PM)
------------------------------------------------
WAKTU OPERASI KLINIK :
Ahad - Rabu : 8:30 AM - 4:00 PM
(Rehat 12:00 PM - 2:30 PM)
Khamis : 8:30 AM - 12:00 PM

Jumaat, Sabtu & Cuti Umum : TUTUP

Penafian

Jabatan Perkhidmatan Veterinar Negeri Kelantan tidak bertanggungjawab terhadap apa-apa kehilangan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat atau daripada kecacatan atau kesilapan kandungan di dalam laman web ini.

Privacy Policy

© Copyright {2020} Jabatan Perkhidmatan Veterinar Negeri Kelantan. All Rights Reserved.